به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف رک و به نقل از «هه‌وال شنو»، یعقوب رشیدی در گفتگو با خبرنگار هه‌وال شنو، اظهار کرد: پیرو عملیات‌های ذاتی سپاه پاسداران از جمله انسداد نوار مرزی و مقابله با واردات مشروبات الکلی و سلاح و مهمات، در دو اقدام ضربتی و جداگانه قاچاقچیان غافلگیر و محموله‌های غیرمجاز آنان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف رک و به نقل از «هه‌وال شنو»، یعقوب رشیدی در گفتگو با خبرنگار هه‌وال شنو، اظهار کرد: پیرو عملیات‌های ذاتی سپاه پاسداران از جمله انسداد نوار مرزی و مقابله با واردات مشروبات الکلی و سلاح و مهمات، در دو اقدام ضربتی و جداگانه قاچاقچیان غافلگیر و محموله‌های غیرمجاز آنان کشف و امحا شد.

فرمانده سپاه اشنویه، تصریح کرد: در این دو عملیات‌ که در هفته جاری انجام شد، تعداد یک هزار و ۹۶۵ بطری مشروبات الکلی، یک خودرو تاکتیکی حمل مشروبات و تعدادی دواب حامل مشروبات نیز کشف شد که  بعد از سیر مراحل قضایی، مشروبات امحا و بقیه کشفیات نیز تحویل مراجع قضایی شد.

وی در ادامه گفت: در راستای مقابله با اقدامات خانه‌مانسوز و خلاف امنیت اجتماعی قاچاقچیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ اقدامی دریغ نکرده و قطعا هیچ تعارفی با خاطیان نخواهد داشت.

رشیدی با اشاره به انهدام باندهای قاچاق مشروبات در شهرستان اشنویه، تصریح کرد: در یک ماه اخیر ۳۰ نفر از سرشبکه‌های باندهای قاچاق مشروبات بعد از شناسایی و اخذ مجوزهای لازم دستگیر و برای سیر مراحل قضایی، تحویل مراجع مربوطه شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به احکام سنگین صادره برای خاطیان پرونده‌های قاچاق مشروبات، افزود: احکام سنگین صادر شده از مراجع قضایی و دادستانی شهرستان، باعث یاس و ناامیدی خاطیان و سوءاستفاده‌گران از خلع‌های مرزی شهرستان شده است.

انتهای خبر/