فرمانده انتظامی اشنویه گفت: در سطح شهرستان اشنویه بیش از 100 نفر سارق خودرو، موتورسیکلت و وسایل منزل دستگیر شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هه‌وال شنو» علی توکلی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی هه‌وال شنو، اظهار کرد:  اقدامات انتظامی شهرستان در راستای طرح‌های امنیت محله محور و پاک‌سازی مناطق آلوده و نیز بنا به درخواست شهروندان محترم شهرستان اشنویه در حوزه‌های مختلف از میارزه با مواد مخدر گرفته تا دستگیری سارقین اموال مردم، که پلیس کوچک‌ترین مماشاتی با این برهم زنندگان امنیت اجتماعی شهرستان ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه در رابطه با کارهای انجام گرفته در حوزه مواد مخدر بیان کرد: در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال با شناسایی، رصد و اقدامات ضروری ۶ نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای در اشنویه به دام نیروهای زبده حوزه مواد مخدر شهرستان افتادند.

وی افزود: در راستای حفظ امنیت اجتماعی مردم و شهروندان گرامی ۱۲۰ نفر معتاد متجاهر در سطح شهرستان شناسایی و جمع آوری شدند.

توکلی با اشاره به مواد مخدر مکشوفی از قاچاقچیان، افزود: با تلاش‌های مأمورین بیش از ۳۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان در ۱۰ ماهه اول امسال کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه دررابطه‌با دستگیری سارقین، اظهار داشت: در سطح شهرستان اشنویه بیش از ۱۰۰ نفر سارق خودرو، موتورسیکلت، وسایل منزل و غیره دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام‌گرفته پلیس در راستای مبارزه با کلاهبرداری، بیان کرد: در حوزه پلیس آگاهی با انجام اقدامات حرفه‌ای پلیس، ۲۷ نفر کلاهبردار حرفه‌ای شناسایی، رصد و دستگیر شدند که ارزش ریالی کلاهبرداری‌ها بیش از پنجاه میلیارد ریال بوده و  با پیگیری‌های پلیس این مبالغ به مال‌باختگان عودت گردید.

توکلی افزود: پلیس در جهت حفظ آرامش مردم با دارندگان وسائط نقلیه فاقد پلاک مخدوش و شوتی  برخورد کرده و در این ۱۰ ماهه امسال با بیش از ۱۵۰ نفر برخورد قانونی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته پلیس در رابطه با ایجاد سازش بین طرفین پرونده‌ها، اظهار کرد: در پرونده‌هایی که امکان سازش برای طرفین وجود داشته، پلیس بیشترین سعی خود را کرده است که دو طرف به سازش برسند و در خصوص بیش از ۷۰ درصد مراجعات با سازش طرفین به اتمام رسیده است.

انتهای خبر/