فرماندار اشنویه انتخابات را سرمنشأ بسیاری از امورات در کشور، و مصداق دموکراسی واقعی در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هه‌وال شنو»، سید علی ترابی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی هه‌وال شنو، اظهار کرد: باتوجه‌به اینکه انتخابات سرمنشأ بسیاری از امورات در کشور، و مصداق دموکراسی واقعی در نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی است؛ بنابراین حضور مردم در انتخابات تأثیر به سزایی در آینده کشور خواهد داشت.

فرماندار اشنویه ضمن اشاره به فرمایشات رهبری درباره انتخابات، بیان کرد: نقش مستقیم مردم در انتخاب نماینده مجلس، شورای شهر و روستا و همچنین نقش غیرمستقیم آن‌ها در انتخاب رهبر از طریق انتخاب خبرگان رهبری؛ نماد مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: آگاه‌کردن مردم از اهمیت انتخابات و آینده‌ساز بودن آن، امری ضروری است‌؛ به‌گونه‌ای که انتخابات مسیر را برای توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، عمرانی و غیره هموار خواهد کرد.

ترابی ضمن رد شبهه عدم تأثیر حضور مردم در انتخابات، اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات خصوصاً نسل جوان، باعث افزایش امیدواری و نشاط در سطح جامعه شده؛ ناکامی و بدحالی دشمنان انقلاب را به دنبال خواهد داشت.

وی باتوجه‌به تلاش معاندان در راستای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، بیان داشت: توجه مردم باید معطوف به برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی باشد و  نباید از تبلیغات دروغین شبکه‌های معاند پیروی بکنند. چرا که دشمنان با تشویق مردم به عدم حضور در انتخابات، به دنبال جبران شکست‌ها و نقطه ‌ضعف‌هایشان هستند.

ترابی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در انتخابات، تأکید کرد: مردم باید با هر اندیشه و فکری از هر قوم  و نژاد و قبیله‌ای و با هر زبان و گویشی، یک‌دل و یک‌صدا پای صندوق‌های رأی آمده؛ به فرد اصلح موردنظرشان رأی بدهند‌ که این حضور حداکثری، گره بسیاری از مشکلات را باز خواهد کرد.

 

انتهای خبر/