فرماندار شهرستان اشنویه بر توسعه و تکمیل طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هه‌وال شنو»، سید علی ترابی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی هه‌وال شنو اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان نهادی انقلابی که یادگار بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران نیز محسوب می‌شود؛ خدمات قابل‌توجهی در راستای توسعه شهری شهرستان اشنویه ارائه داده است و امروز اولویت اساسی تمام ادارات خدمت‌رسان باید کمک به توسعه و تکمیل طرح‌های بنیاد انقلاب اسلامی در این شهر باشد.

ترابی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند بنیاد مسکن دررابطه‌با توسعه روستاهای اشنویه، بیان داشت: پیشرفت اهداف بنیاد مسکن و در نتیجه توسعه و آبادانی شهر، نیازمند همکاری و هم‌افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌هایی از قبیل طرح ملی نهضت مسکن، طرح‌های هادی، آسفالت معابر روستایی و… است.

وی افزود: ادارات خدمت‌رسان باید تمام توان خود را جهت تسریع در فرایند تکمیل طرح‌های بنیاد مسکن به کار بگیرند. امیدواریم با تعامل و همراهی صورت‌گرفته ما بین فرمانداری و بنیاد مسکن، شاهد تسریع و تکمیل اجرای پروژه‌هایی از قبیل طرح‌ هادی، بهسازی معابر روستایی و مقاوم‌سازی بافت‌های فرسوده در این شهرستان باشیم.

فرماندار اشنویه با اشاره به اهمیت توسعه و پیشرفت در محدوده روستایی، بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رویکرد ویژه‌ای نسبت به توسعه فضای روستایی اتخاذ کرده است؛ در این راستا احیای روستاها جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، مقاوم‌سازی بافت فرسوده روستاها، ساخت مسکن محرومین، و تکمیل طرح‌های هادی در اولویت طرح‌های عمرانی بنیاد مسکن قرار گرفته است.

باتوجه‌به افزایش جمعیت شهرستان اشنویه، تکمیل طرح مسکن مهر و مسکن ملی در این شهر و تأخیر چندین ساله آن؛ به یکی از دغدغه‌های مهم مردم تبدیل شده است. توجه به موضوع مسکن، علاوه بر تأثیری که در کاهش اجاره‌بهای سرسام‌آور دارد؛ از مهاجرت مردم و جوانان به شهرهای دیگر نیز جلوگیری خواهد کرد.

 

انتهای خبر/