رئیس هیئت فوتبال اشنویه گفت: اولین مسابقات فوتسال اشنویه در سال جدید با قهرمانی تیم موسوی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هه‌وال شنو»، جمال معروفیان در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش هه‌وال شنو اظهار کرد: مسابقات فوتسال اشنویه با استقبال پرشور تماشاگران در سالن شهید باکری و با حضور ۲۸ تیم از شهرستان‌های اشنویه، مرگور، نقده و پیرانشهر برگزار شد؛ اولین رقابت‌های فوتسال سال ۱۴۰۳ اشنویه با استقبال گرم تماشاگران و تیم‌های حاضر همراه شد.

رئیس هیئت فوتبال اشنویه بیان کرد: مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان به‌صورت دوره‌ای و حذفی برگزار شد. در مرحله گروهی، تیم‌ها در هفت گروه چهارتیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و ۱۶ تیم برتر به مرحله حذفی راه یافتند. در مرحله حذفی نیز شاهد بازی‌های نفس‌گیری بودیم که در نهایت تیم‌های لاستیک فروشی موسوی (میراوه) در رده بزرگسالان و شنو گیلاس در رده جوانان به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی افزود: تلاش و همدلی تمامی دست‌اندرکاران، از جمله بازیکنان، مربیان، داوران، هیئت فوتبال، اداره ورزش و جوانان و سایر ارگان‌های ذی‌ربط در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات نقش بسزایی داشت. همچنین، حضور گرم و پرشور تماشاگران انگیزه مضاعفی به تیم‌ها می‌داد.

معروفیان با اشاره به برنامه‌های مجموعه خود برای پیشرفت شهرستان اشنویه در زمینه فوتسال، تصریح کرد: ما برنامه‌های متعددی برای توسعه فوتسال در شهرستان اشنویه داریم؛ از جمله برگزاری لیگ‌های منظم در رده‌های سنی مختلف، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران، و حمایت از تیم‌های مستعد برای حضور در مسابقات استانی و کشوری نمونه‌هایی از برنامه‌های هیئت فوتبال شهرستان هستند.

وی در پایان افزود: از تمامی کسانی که در برگزاری این دوره از مسابقات یاری رساندند، صمیمانه تشکر می‌کنم. همچنین، از کلیه تماشاگران عزیز که با حضور گرم خود شور و نشاط مضاعفی به سالن مسابقات دادند، قدردانی می‌کنم. امیدواریم در سال جاری شاهد برگزاری مسابقاتی پرمخاطب در رشته فوتسال باشیم.

 

انتهای خبر/