طوفان توییتری جوانان اشنویه‌ای به یاد کاروان زیر سایه خورشید و حضور پرچم مطهر حرم رضوی؛ حضور پرچم مطهر حرم رضوی در اشنویه را ترند صفحات مجازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هه‌وال شنو»، روز ۲۲ اردیبهشت  که حضور کاروان زیر سایه خورشید همراه با پرچم مطهر حرم رضوی در اشنویه مورد استقبال مردم قرار گرفت، هشتگ #اشنویه_میزبان_ولایت_عشق توسط جوانان این شهرستان در صفحات شبکه‌های مجازی با عکس‌های پرچم حرم مطهر فراگیر شد و با گذشت ۲۴ ساعت از سفر کاروان زیر سایه خورشید به اشنویه، جوانان اشنویه‌ای یاد دیدار با خادمین و پرچم مطهر را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که کاروان زیر سایه خورشید با استقبال مردم وارد شهرستان اشنویه شد و بعد از آن این کاروان به همراه مردم و مسئولین به مزار شهدای شهرستان اشنویه عزیمت کرد و بعد از فاتحه خانی بر سر مزار شهدا به سمت خانه شهید والامقام سلیمان زلنو حرکت کرد.

کاروان بعد از  خانه شهید زلنو به سمت اداره ارشاد شهرستان حرکت کرد.

جوانان اشنویه‌ای با شور مثال‌زدنی شیعه و سنی دوشادوش هم تا پایان سفر این کاروان همراه آن بودند و هم‌اکنون باگذشت ۲۴ ساعت از حضور این کاروان در شهرستان همچنان جوانان اشنویه‌ای با توییت‌ها و پست‌های خود از این روز تاریخی یاد می‌کنند و با هشتگ‌های خود سنگ تمام گذاشته اند.

توییتر امام رضا اشنویه

 

 

یکی از کاربران نوشته بود: امروز افتخار این را داشتم در شهر خودم از نزدیک پرچمت را زیارت کنم آقا امام رضا ان‌شالله به‌زودی جوابم را بگیرم ازت آقاجان.

کاربر دیگری نیز نوشت: رافت امام رضا این‌طوری هست که با دیدن پرچمش هم آرام و قرار پیدا می‌کنی و دلت قرص می‌شود که حواسش بهت هست؛ مرد و زن و شیعه و سنی هم ندارد.

 

دیگری توییت کرده بود: امروز مردم اهل‌سنت و شیعه شهرستان اشنویه در آذربایجان غربی، دوشادوش هم میزبان پرچم متبرک برکت ایران، آقا علی بن موسی‌الرضا (ع) بودند. درست شنیدید همان اشنویه‌ای که یک زمانی برانداز جماعت شایعه کرده بودن که سقوط کرده.

اشنویه‌ای‌ها در شبکه مجازی اینستاگرام نیز هشتک #اشنویه_میزبان_ولایت_عشق را ترند کردند و بار دیگر نشان دادند که عشق به امام رضا (ع) مذهب نمی‌شناسد و دل هر انسانی با یاد معصومین آرام می‌گیرد.

 

انتهای خبر/