فرماندار اشنویه گفت: حضور گسترده مردم در برنامه‌های سالروز ارتحال امام راحل سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی شدن توطئه‌های آنها می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هه‌وال شنو»، در نشست ستاد هماهنگی بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد  فرماندار شهرستان اشنویه فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، قیام خونین ۱۵ خرداد و نیز شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت را تسلیت گفت، و در این جلسه بر شناساندن و ترویج اندیشه‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد و هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌ها و ادارات سطح شهرستان در برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را ضروری دانست.

فرماندار اشنویه افزود: هدف از برگزاری این برنامه‌ها تجدید میثاق با امام و رهبری و آشنایی نسل آینده جامعه با امام و رهنمودهای امام است. شخصیت امام خمینی (ره)، در سیاست داخلی و خارجی بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: حضور گسترده مردم در برنامه‌های سالروز ارتحال این بزرگوار سبب ناامیدی دشمنان اسلام و خنثی‌شدن توطئه‌های آنها می‌شود.

ترابی، با بیان و تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره)، بیداری اسلامی را که امروزه در کشورهای اسلامی برای امت مسلمان به ارمغان آورده اشاره کرد و افزود: تحولات امروزه که در بین ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی شاهد هستیم نشئت‌گرفته از تفکرات و اندیشه‌های حضرت امام (ره)، است.

وی در پایان سخنان خود ضمن تبیین خدمات ارزشمند شهید آیت‌الله رئیسی و دولت مردمی از اقشار مختلف مردم و مسئولان در راستای حضور باشکوه در مراسمات یادبود قدردانی کرد.

آیدین ولیزاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه نیز ضمن تسلیت ایام ارتحال حضرت امام راحل و نیز شهدای راه خدمت برنامه‌های سالگرد ارتحال، قیام خونین ۱۵ خرداد،  اعزام کاروان به حرم مطهر حضرت امام خمینی ره را بیان کرد.

وی با اشاره به اعزام کاروان از شهرستان اشنویه به بارگاه ملکوتی امام (ره)، افزود: برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد حداقل انتظاری است که می‌توان داشت و هماهنگی‌ها برای اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر امام راحل انجام شده است.

در ادامه جلسه پس از بحث و تبادل نظر برنامه‌های روز ارتحال حضرت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد  برنامه‌ریزی شده و تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

انتهای خبر/