نماینده اشنویه و نقده در مجلس، گفت: با کمک و همدلی مردم، شهرستان اشنویه را به قطب کشاورزی و گردشگری استان تبدیل خواهیم کرد.

عبدالکریم حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی «هه‌وال شنو»، اظهار کرد: باتوجه‌به پتانسیل بالای شهرستان اشنویه در زمینه کشاورزی و گردشگری، با کمک و همدلی مردم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا این شهر به قطب کشاورزی و گردشگری استان تبدیل شود.

وی افزود: شهرستان اشنویه با داشتن بناهای تاریخی و گردشگری فراوان و همچنین آب‌وهوای مساعد و خاک حاصلخیز برای کشاورزی، از شرایط مطلوبی جهت بهره‌برداری و درآمدزایی برخوردار است. هدف ما نیز برنامه‌ریزی و مدیریت این فرصت‌های متعدد، در راستای تبدیل اشنویه به شهری آباد و توریست‌پذیر است.

نماینده مردم نقده، اشنویه و نالوس در مجلس، گفت: یکی‌ دیگر از برنامه‌های مدنظر ما جهت توسعه شهرستان نقده، بازگشایی مرز تمرچین و تبدیل این شهر به مرکزی تجاری است.

حسین‌زاده با تأکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی بین شهرهای اشنویه و نقده، بیان کرد: باتوجه‌به اینکه شهرستان نقده و اشنویه از یک حوزه انتخابیه هستند؛ نباید در تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای پیشرفت و توسعه، بین دو شهرستان تبعیض قائل شد؛ لذا هدف ما پیشبرد هم‌زمان اهداف توسعه‌‌ای در دو شهرستان، به صورتی متعادل است.

وی افزود: باتوجه‌به پیشرفت‌های قابل‌توجه شهرستان نقده در زمینه بهداشت و درمان، هدف و خواست ما تبدیل این شهر به قطب درمانی استان است. این امر نیز جز با مدیریت، برنامه‌ریزی و بهره‌مندی اصولی از فرصت‌های متعدد به دست نخواهد آمد.

حسین‌زاده با اشاره به پروژه‌های عمرانی صورت‌گرفته در سطح دو شهرستان، گفت: در چند سال اخیر پروژه‌های خوبی در جهت توسعه دو شهرستان برنامه‌ریزی و آغاز شده است. اما روند اجرای برخی از پروژه‌ها از جمله تکمیل بیمارستان شهرستان اشنویه و پل پوش‌آباد این شهر، به‌کندی دنبال شده و تا کنون به اتمام نرسیده است.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مسئولین اجرایی استانی و شهری، اظهار داشت: ما قدردان زحمات مسئولین اجرایی شهر و استان دررابطه‌با پروژه‌های عمرانی سطح دو شهر هستیم؛ اما تکمیل پروژه‌های ناتمام و اجرای پروژه‌هایی جدید در راستای توسعه بیشتر، نیازمند جدیت و پیگیری بیشتری است.

انتهای خبر/