معاون هماهنگ‌کنند سپاه گفت: در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های نیازمند سیزده سری جهیزیه به نوعروسان اشنویه‌ای اهدا خواهد شد.

آیدین ولیزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هه‌وال شنو»، اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت قرارگاه حمزه سیدالشهدا و سپاه شهدای استان سیزده سری جهیزیه از طرف سپاه پاسداران به نوعروسان شهرستان اشنویه اهدا خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه، در تشریح اقلام جهیزیه‌ها بیان کرد: این سیزده سری جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، اجاق‌گاز، تلویزیون، جاروبرقی است که به نوعروسان اهدا خواهد شد.

وی افزود: در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغال‌زایی، تمامی وسایل تولید داخل و باکیفیت مناسبی انتخاب شده است تا در کنار کمک به خانواده‌های نیازمند به تولید ملی نیز کمک شود.

آیدین ولیزاده دررابطه‌با نحوه توزیع این جهیزیه‌ها عنوان کرد: در راستای توزیع عادلانه و با همکاری کمیته امداد و بهزیستی شهرستان، خانواده‌های موردنظر شناسایی شدند و این اقلام را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: این سیزده سری جهیزیه هم از محل خودیاری خانواده‌های عزیزان و هم از طرف قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و اهدایی مقام معظم رهبری بوده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه اشنویه، عنوان کرد: یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان است که در همین راستا این جهیزیه‌ها به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد اهدا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این سنت حسنه حمایت از خانواده‌های نیازمند در راستای محرومیت‌زدایی در اشنویه ادامه خواهد داشت و در سطح شهرستان با شناسایی خانواده‌های نیازمند دیگر و طی مراسمات مختلف جهیزیه‌ها و هدایای دیگری به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد.

ولیزاده در پایان افزود: به برکت هفته دفاع مقدس علاوه بر توزیع جهیزیه برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، تلاش شده است که به علت تقارن این روزها با شروع سال تحصیلی جدید، ۵۰۰ بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان تهیه و توزیع شود.

انتهای خبر/