شهردار اشنویه گفت: پروژه میدان میوه و تره‌بار شهرستان گام اولیه برای دریافت مجوز پایانه صادراتی شهرستان خواهد بود.

انور سعیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجنماعی «هه‌وال شنو»، اظهار داشت: پروژه میدان میوه و تره‌بار شهرستان اشنویه که در سال‌های قبل وعده آن داده شده بود این پروژه شروع به فعالیت کرده و سرمایه‌گذار بخش خصوصی از همان روزهای اولیه به دنبال کارهای زیربنایی این پروژه بوده است

شهردار اشنویه افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۱۲۲۸ مترمربع و ۱۱۰۰۰ مترمربع زیربنای این پروژه خواهد بود.

وی در رابطه با نحوه انجام و تکمیل این پروژه مطرح کرد: پروژه میدان میوه و تره‌بار در دو فاز تکمیل خواهد شد که فاز اول آن شروع شده است و زیربنای به مساحت ۶۲۵۴ مترمربع  را شامل می‌شود.

سعیدی با اشاره به فاز اول پروژه اظهار کرد: فاز اول پروژه میدان میوه و تره‌بار شامل ۸۸ غرفه به همراه ملزومات میدان میوه و تره‌بار خواهد بود.

وی افزود: در صحبت‌هایی که با سرمایه‌گذار بخش خصوصی داشته‌ایم به این نکته اشاره شده است که تا قبل از پایان تابستان سال بعد فاز اول پروژه به اتمام برسد و میدان میوه و تره‌بار شهرستان شروع به فعالیت نماید.

شهردار اشنویه بیان کرد: بعد از پایان فاز اول تکمیل غرفه‌ها و راه‌اندازی میدان میوه و تره‌بار، فاز دوم آن نیز شروع خواهد شد.

وی در رابطه با فاز دوم پروژه اظهار کرد: فاز دوم پروژه میدان میوه و تره‌بار شهرستان اشنویه شامل احداث سردخانه و قسمت بسته‌بندی خواهد بود.

انور سعیدی عنوان کرد: هدف بلند مدت شهرداری اشنویه احداث پایانه صادراتی است؛ در رابطه با این موضوع به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای پایانه صادراتی هستیم.

وی افزود: اقدامات اولیه برای اخذ مجوز پایانه صادراتی انجام گرفته است و موافقت‌های اولیه آن و کلیات آن تصویب شده است و در حال رایزنی برای دریافت مجوز می‌باشد.

شهردار اشنویه در پایان افزود: با دریافت مجوز پایانه میدان میوه و تره‌بار شهرستان می‌تواند سنگ بنایی برای توسعه اشنویه به همراه ایجاد مشاغل پایدار برای جوانان شهرستان باشد.

 

انتهای خبر/