امروز مردم اشنویه با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هه‌وال شنو»، امروز ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، مردم نوع‌دوست و انقلابی اشنویه با حضور در راهپیمایی روز قدس، خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

به‌یقین حضور شهروندان اشنویه‌ای با هر سن‌وسال، مذهب، پوشش و عقیده‌ای در کنار یکدیگر؛ نشانگر برحق بودن مظلومیت غزه و اتحاد و همدلی امت اسلام است. اتحادی که توسط معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) بنیان گذاشته شد؛ و امروز به دست عموم ملت مسلمان بالاخص ملت مسلمان ایران در حال هدایت است.

 

حضور تأثیرگذار دهه نودی‌ها در راهپیمایی روز قدس در اشنویه

حضور کودکان دهه نودی در راهپیمایی روز قدس را می‌توان یکی از تأثیرگذارترین صحنه‌های راهپیمایی امروز عنوان کرد. کودکانی که با شعار «مرگ بر اسرائیل کودک کش» در حمایت از کودکان مظلوم غزه که با خباثت تمام و با گرسنگی و تشنگی و درد، به شهادت می‌رسند؛ در راهپیمایی شرکت کرده بودند.

 

شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه امت مسلمان است

سرهنگ پاسدار یعقوب رشیدی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اشنویه درباره اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: امروز شرکت در راهپیمایی روز قدس باهدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین، وظیفه همه امت مسلمان است. مگر می‌شود جنایات اسرائیل غاصب را علیه مردم مظلوم غزه دید و به میدان نیامد؟ قلب هر انسانی با دیدن اجساد تکه‌پاره شده کودکان و زنان غزه به درد می‌آید و حضور پرشور مردم در راهپیمایی، تسکین اندکی بر این درد خواهد بود.

وی اسرائیل را یک غده سرطانی خواند و عنوان کرد: امروز همه امت مسلمان در سراسر جهان به این نتیجه رسیده‌اند که اسرائیل یک غده سرطانی است و باید از میان برود. همه ما امروز برای نابودی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به خیابان آمده‌‌ایم تا خشم و انزجار خود را از اقدامات جنایت‌کارانه این رژیم غاصب در فلسطین اشغالی به گوش همگان برسانیم.

 

ملت ایران در تلاش برای نابودی اسرائیل است

سید علی ترابی، فرماندار اشنویه با اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در کشور ایران، اظهار داشت: امروز به امید نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل در راهپیمایی شرکت کرده‌ایم. راهپیمایی امروز، علاوه بر حمایت از کودکان و زنان مظلوم و بی‌پناه غزه، هشداری است برای اسرائیل نسبت به اقدامات جنایت‌کارانه‌ای که در کشور ایران انجام داده است. این حضور پرشور مردم حمله ددمنشانه اسرائیل جنایت‌کار را به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام در سیستان و بلوچستان را محکوم می‌کند.

وی افزود: ملت ایران در جای‌جای ایران اسلامی بیدار است؛ و در گوشه‌گوشه این کشور از دهستان و روستا گرفته تا شهر و پایتخت، برای حمایت از مسلمانان جهان به پا خواهد خاست.

 

جوانان ولایی همچنان در خط مقدم راهپیمایی هستند

راهپیمایی امروز در اشنویه شاهد جوانانی انقلابی و ولایی بود که در حمایت از مظلومیت‌های غزه به فرمان ولی‌فقیه لبیک گفته و با شعار‌های کوبنده در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بودند؛ تا تسکینی بر درد و رنج مردم داغ‌دیده فلسطین باشند.

خالد رسولی، جوانی انقلابی که روز قدس را ابتکار جهانی حضرت امام خمینی (ره) می‌دانست؛ به خبرنگار «هه‌وال شنو» گفت: ما در راهپیمایی روز قدس که به‌نوعی ابتکار جهانی حضرت امام خمینی (ره) محسوب می‌شود؛ شرکت کرده‌ایم تا با شعارهای کوبنده خود، جنایات رژیم صهیونیستی را در منطقه محکوم کنیم.

وی عنوان کرد: بعد از عملیات طوفان الاقصی، جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در فلسطین، حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق و اقدامات تروریستی این رژیم جنایت‌کار در خاک ایران؛ راهپیمایی امروز اولین فرصتی است که می‌توانیم با حضور در آن خشم و نفرت خود را نسبت به این رژیم غاصب اعلام کنیم؛ لذا با تمام توان در راهپیمایی حضور یافتیم تا جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کرده؛ و صدای مظلومیت و حق‌طلبی ملت مسلمان فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم.

بار دیگر مردم اشنویه با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس ثابت کردند که پای حقانیت اسلام و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و هرجا ظلمی علیه مسلمانی صورت بگیرد؛ از حمایت و پشتیبانی دریغ نخواهند کرد.

 

انتهای خبر/

ر. سجادی